سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خاک

سلام به رهبرم

 

می خواهم اولین و ویژه ترین تبریک عیدم را به شما بگویم که لیاقت دیدارتان از نزدیک و حضورا تبریک گفتن را ندارم و پیام تبریکم را از این رسانه خدمت شما عرض می کنم و امیدوارم سال جدید سالی سرشار از سلامتی و تاییدات الهی برای شما و خانواده مکرمه تان باشد.

 

تبریک وبلاگی

 

اکنون که در آغاز سال نو قرار داریم بیش از نه ماه است که از آغاز جنگ نرم به صورت علنی  گذشته است و می دانم که در این مدت چه خون دلها خورده اید و چه رنجهایی که تحمل فرموده اید

 

من به عنوان یکی از سربازان شما دراین جنگ اگر قبولم کنید در سالی که شما امر به اصلاح الگوی مصرف کردید تمام سعی خود را در همه موارد برای این امر انجام دادم غیر از تبعیت از شما که سعی کردم در آن اسراف کنم.

 

من سرباز رده پایین این جنگ با تمام وجود آمادگی خود را برای اطاعت و انجام فرامین شما اعلام می کنم وسعی می کنم همچون سلمان صحابی هموطنم جا پای رهبرم بگذارم نه ذره ای بیش نه ذره ای کم.

 

از دوستان وبلاگی خودم دعوت می کنم دراین تبریگ وبلاگی به رهبرمون شرکت کنند و بقیه دوستانشون را هم  دعوت کنند با اینکار ضمن تبریک به آقامون اعلام آمادگی خود را برای یک نبرد تمام عیار اعلام می کنیم.  

به دعوت یه منتظر...


ارسال شده در توسط خاک

 

بنام خدا

سال 59 تا 68 که دفاع  ادامه داشت خیلی از جوانهای این مرز و بوم خود را در مقابل توپ و تانک دشمن قرار دادند تا همیت و هویت این خاک سبز از بین نرود شاید الان عده ای می گویند که دیگر جوانانی چون آنها پیدا نمی شوند. اما خانم آزاده اسد نژاد مخترع جوان ایرانی نشان داد که آگر آنها نیستند ما از هویت مسلمان بودن خودمان دفاع می کنیم و از کارهایمان سرمشقی می سازیم برای دیگر مسلمانان.

 

من به عنوان یک زن ایرانی مسلمان از شما خواهر خوبم تقدیر و تشکر می کنم و آرزوی موفقیت برایت دارم

 

از دوستان خودم هم دعوت می کنم در این تقدیر وبلاگی شرکت نمایند.


ارسال شده در توسط خاک

به دعوت وبلاگ یه منتظر وارد این بازی وبلاگی شدم.

رهبر معظم انقلاب بازهم با تدبیر و دور اندیشی خود در سال 76 به نیروی دریایی فرمان ساخت ناوشکنی با قابلیت سه منظوره درعرصه های ضدهوایی، ضد سطحی و ضد زیرسحی  و حمل بالگرد از تجهیزات کاملاً پیشرفته برخوردار است .

ناوشکن جماران حاصل تلاش بیوقفه و سنگین علمی تحقیقاتی و تخصصی است و بیش از یک میلیون و چهارصدهزار انواع قطعه ها، دستگاهها و سامانه های پیچیده داخلی در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته است .

پس بار دیگر بر ایرانی بودن خود می بالیم و فریاد می زنیم سرفراز باشی میهن من 

 

 

 

 

فیلم بازدید رهبر انقلاب از ناوشکن جماران

 

 

 


ارسال شده در توسط خاک

ا تعدادی از دوستان اینترنتی به فکرمان زد که با یک حرکت هماهنگ وبلاگی - وب‌سایتی به مناسبت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با آرمان‌های امام روح الله(ره) و مقام معظم رهبری و همچنین صدها هزار شهید انقلاب اسلامی تجدید پیمان نموده و همبستگی و ایستادگی و صلابت خود را به دشمنان قسم خورده این آب و خاک، در محیط سایبر نشان دهیم.(1)

دوستان عزیز می‌توانند برای شرکت در این موج اینترنتی، به صورت موقت، از این لحظه تا پایان شب 22 بهمن 88 با اضافه نمودن جمله "الله اکبر، خامنه‌ای رهبر" به اول یا آخر نام وبلاگ خود، در این خروش وبلاگی شرکت کنید.

یادتان باشد که رسانه خود شما هستید!
با انتشار این خبر در یک پست وبلاگی در وبلاگتان با تیتر "22 بهمن و خروش وبلاگ نویسان ایرانی" و همچنین با استفاده از این لوگو و لینک دادن به این نوشته در وبلاگ‌ خود، شما نیز سهمی در گسترش این حرکت داشته باشی


ارسال شده در توسط خاک

 

یا لثارات الحسین

 

وقتی به این جمله می اندیشی که این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است با خود می گویی او در عصیانی ترین خشم فیضیه بر منبری از نور و بیداری فراز آمد در حلقه ای از مریدان ستم آشنا و درد کشیده در ماتم اشکبار حسین و عاشورا آتش می پاشید و اشک می گرفت، با سحر قریادش طبل حماسه می کوفت و حماسه عاشورا را یکبار دیگر بازسازی کرد و دلهای مملو از عشق حسین و آماده قیام الگو گرفته از قیام او را به خروش آورد و حال پس از 30 سال از تاسیس جمهوری اسلامی  که یزیدیان در روز عاشورای حسینی بر طبل خوشحالی  می کوبیدند با خود گفتم به راستی آن فقیه فرزانه چه بجا گفت که دشمنان شما را از احمقها قرار داده اند. آنها طبل رسوایی خود را می کوفتند و غافل از این بودند که حسین از خون یارانش محافظت می کند و هیبت دروغین شب را شکست و همینه شب باوران را فرو ریخت آنگاه حسین علیه السلام با خون پاک خود هویتشان را باز شناساند و دینمان را از دست دین برای خود خواهان و سبکسران رهانید و چه زیبا فتنه را در نطفه خشکانید.

آری چه خوب گفت معمار کبیر انقلاب اسلامی که این محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته ، این خون خود جوش حسین بود در رگهای یاوران پسر فاطمه که بار دیگر حماسه ای عاشورایی را در9 دی برپا کردند و موجی از این اقیانوس ولایی حسین را به نمایش گذاشته تا یزیدیان زمان بدانند که حسین علیه السلام از یارانش دفاع  می کند.


ارسال شده در توسط خاک